Serviceaftale

Serviceaftale med Koelemanden

Vælger du eller din virksomheden en serviceaftale med Kølemanden, varetages det årlige serviceeftersyn automatisk, og det forebygger og sikrer et effektivt og driftssikkert anlæg. 

En serviceaftale forudsætter:

  • Overholdelse af lovpligtigt eftersyn, herunder serviceattest for hvert anlæg med dokumentation af alle ændringer og udskiftninger.
  • Drifts- og energimæssige besparelser gennem forebyggende vedligeholdelse.
  • Minimering af uhensigtsmæssige driftsforstyrrelser.
  • Optimal drift.
  • Anlæggets forlængede levetid. 
  • Systematisk vedligeholdelse uden opsyn fra din/ din virksomheds side. 
  • Døgnvagt. 
  • Rådgivning og opdatering om anlæggets tilstand. 

Med en serviceaftale med Kølemanden behøver du således ikke gøre noget aktivt selv for at få klaret dit service på anlægget / anlæggene. Du vil blive kontakte af Kølemanden, når tiden for eftersynet nærmere sig, således I kan aftale det tidspunkt der passer dig bedst. Dog vil et serviceeftersyn ikke kunne finde sted i almindelige ferieperioder, helligedage og weekender.

En serviceaftale med Kølemanden er uden binding.

Det vil sige, at du/ din virksomhed kan opsige serviceaftalen uden nogen form for opsigelsesvarsel – dog skal serviceaftalen skriftligt opsiges – enten via mail eller pr. almindelig post. 

Som nævnt ovenfor er service på dit/ virksomhedens anlæg lovpligtigt og skal foretages én gang om året. Særligt gøres opmærksom på, at det lovpligtige eftersyn skal foretages af en certificeret Kølemand fra et autoriseret kølefirma, og det er Kølemanden netop. Du kan læse mere her om det lovpligtige serviceeftersyn her.

Dialogen starter her

Benyt kontaktformularen, så kontakter Michael Møller dig for gratis uforpligtigende rådgivning.

Du er også meget velkommen til at kontakte Michael Møller:


Kølemanden.dk ApS behandler dine personoplysninger for at kunne kontakte dig. 

Læs mere om Kølemanden.dk ApS’ persondatapolitik her. (GDPR